Mer skör än stark...


Heeeeej
Ni som känner mig vet att jag är en starkskör en eller high sensitive
Lever mig in och känner vibbar lång väg, verkligen en superpower men ibland mer blir det suuuuuperpoff har haft för små vibbar för att känna hur jag själv mår och det är något jag kommer få jobba hårt med....har nu i mitt utmattningstillstånd fått så många tankeställare om hur mitt samtal till mig själv går... jag är tuff kall och nådlös i mitt snack och jag unnar mig inget....
Ordet värdelös och skärp dig har inte varit så hjälpsamt i min kamp, det tog några månader och jag var tvungen att nå enda till botten av det där svarta hålet....där tog liksom allt stopp 
Inga intryck fastnade
Jag brydde mig ingenting
Allt var likgiltigt
Jag var vid liv men knappast levande...
Ville inte direkt dö men jag orkade inte heller leva...
Har haft människor brevid mig som hoppat efter mig hjälpts åt att värma upp till livet igen
Jag har också mött människor som jag aldrig skulle mött annars och de var meningen tror jag att jag skulle få möta, eviga vänskaper har skapats och tyvärr har jag även blivit lämnad av andra.
Jag har sovit och sovit och sovit  gråtit och försökt att leva.
Det är så svårt att förklara för er hur det känns önskar ingen detta...
Att vara den mest nöjda energirika glada till en trasa helt grå och tom...
Det är en enorm sorg att förlora delar av sig själv och de förmågor man en gång har haft...Jag är också arg på mig själv för att jag inte lyssnade till sinalerna som min kropp gav mig om att jag var på vägmot en utmattning.....Jag tror många av oss är rädda att visa oss sårbara....Vi är rädda för att misslyckas och om vad andra ska tycka och säga....
Är på väg upp och är livrädd att tappa fotfästet...
Men min mamma som nyss fyllt åttio säger till mig att det alltid finns en mening med allt
och jag kommer tids nog veta vad....
Jag kommer bli ännu mer skör
Men säkert också starkare 
Sååååå ta hand om er
Krama dig själv och de runt om
Kram nu till er alla


Kommentarer

  1. Jag är så exalterad att min man är tillbaka efter att han har lämnat mig för en annan kvinna. Min man och jag har varit gift i ca 7 år nu. Vi är lyckligtvis gift med två barn, en pojke och en tjej. 3 månader sedan började jag märka något konstigt beteende från honom och några veckor senare fick jag reda på att min man ser någon. Han började komma hem sent från jobbet, han bryr sig knappast om mig eller barnen, Ibland går han ut och kommer inte ens tillbaka hem i ungefär 2-3 dagar. Jag gjorde allt jag kunde för att rätta till detta problem men allt till ingen nytta. Jag blev mycket orolig och behövde hjälp. När jag surfar på internet en dag kom jag över en webbplats som föreslog att Dr OGUNDU kan hjälpa till att lösa äktenskapsproblem, återställa brutna relationer och så vidare. Så jag kände att jag borde ge det ett försök. Jag kontaktade honom och berättade för mina problem och han berättade för mig vad jag skulle göra och det gjorde jag och han gjorde en stavning för mig. 24 timmar senare kom min man till mig och ber om ursäkt för de fel han gjorde och lovar att aldrig göra det igen. Ända sedan dess har allt återgått till det normala. Jag och min familj lever tillsammans lyckligt igen. Allt tack till Dr OGUNDU. Om du har något problem kontakta honom och jag garanterar dig att han hjälper dig. Han kommer inte att göra dig besviken. Maila honom på: {drogunduspellcaster@gmail.com}
    1. Ta med din pojkvän tillbaka
    2. Ta med din man tillbaka
    3. Ta med din fru tillbaka
    4. Ta med din flickvän tillbaka
    5. Vinn lotteri
    6. Främjande på kontor
    7. hjälpa dig att bli gravid om du letar efter livmoderns frukt
    8. Fullständig bot av någon form av sjukdom
    9. äktenskapsengagemang och så många fler.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg